Affärsansvarig flexibla erbjudanden
Vår ambition är att vara ett fastighetsbolag i absolut framkant, där vi genom att erbjuda det som våra kunder efterfrågar ska vara det självklara valet inom kontorssegmentet i Stockholm. I en föränderlig värld måste vi vara på tårna och erbjuda flexibla lösningar som underlättar för våra kunder och deras medarbetares vardag.
Till en ny spännande tjänst söker vi nu dig som vill ansvara för våra flexibla erbjudanden. I erbjudandet ingår Work Away from Work (WAW), CoWorking/kontorshotell (CoW), färdiginredda kontor (NOW) samt vårt hunddagis (VoV). Vi erbjuder en bred roll med affärsansvar för våra olika koncept där du arbetar brett med sälj, marknadsföring, kundrelationsarbete och ansvarar för personal, bemanning och daglig drift.
Visst låter det spännande? Den här möjligheten dyker inte upp ofta, så ta nu chansen att vara med och driva och utveckla våra flexibla erbjudanden tillsammans med engagerade och kompetenta kollegor. Det blir skoj och utvecklande, vi lovar!
Din roll
Som Affärsansvarig flexibla erbjudanden får du en nyckelroll i hur vi driver, utvecklar och förvaltar våra olika koncept, bygger en kundupplevelse i världsklass och stärker våra affärsrelationer. För att göra detta är du lyhörd för vad kund och marknad efterfrågar och håller dig uppdaterad om vad som händer i branschen. Då rollen är under uppbyggnad kan erbjudandet utökas och nya tjänster kan komma att adderas, exempel på sådana tjänster är serviceerbjudanden till våra kunder. Arbetet innebär ett nära internt samarbete med stora delar av bolaget, framförallt förvaltning, affärsutveckling, marknad och uthyrning. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Operativt och ekonomiskt ansvarig för kontorshotell, NOW & WAW
- Övergripande ansvar för bemanning av kontorshotell och WAW
- Samordningsansvar mellan våra olika hunddagis (under uppbyggnad)
- Skapa och vårda kundrelationer där du är drivande i arbetet med att följa upp kundnöjdhet·
- Vara drivande i uthyrning- och marknadsföringsarbete för de olika koncepten·
- Vara kontaktperson till våra serviceleverantörer och säkerställa ett gott samarbete och en hög servicenivå·
- Hålla koll på aktuellt utbud, trender och affärsmodeller för flexibla kontorserbjudanden
- Löpande utvärdera och utveckla de olika koncepten i samarbete med ansvarig Affärsutvecklare
Du blir en del av vår Förvaltningsorganisation och rapporterar till Chef Förvaltning.
Kvalifikationer
Vi ser gärna att du har relevant eftergymnasial utbildning och flerårig erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna från en ledande roll inom CoWorking, Facility Management, hotell eller liknande. Du är en god ledare och van vid att leda och arbeta nära såväl egen personal som serviceleverantörer.
För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du är en handlingskraftig och resultat- och relationsorienterad person som drivs av affärer och att skapa och vårda starka kundrelationer. Du är självgående och ansvarsfull med en affärsmässig och problemlösande förmåga. Då tjänsten innehåller många kontaktytor såväl internt som externt så är det av stor vikt att du är en lyhörd, kommunikativ och prestigelös person med hög samarbetsförmåga.
Varför Fabege?
För att Fabeges medarbetare ska kunna agera snabbt och självständigt har vi en platt organisation med korta beslutsvägar. Bolaget präglas av en entreprenörsanda där egna initiativ och nytänkande uppmuntras. Medarbetare värderas högt och det är viktigt att erbjuda utvecklingsmöjligheter i en modern och prestigelös företagskultur. 2022 hamnade vi på listan som en av Sveriges bästa arbetsplatser via Great Place To Work ®.
Fabeges personalstrategi omfattar ett starkt fokus på personalvård, trivsel och bra arbetsmiljö. Fabege lever SPEAK. SPEAK är den värdegrund som genomsyrar hela verksamheten. SPEAK står för nyckelorden Snabbhet, Prestigelöshet, Entreprenörskap, Affärsmässighet och Kundnärhet.
Din ansökan
Visst låter det spännande? Ansök redan idag, dock senast den 2 april 2023. I din ansökan ber vi dig inkludera CV samt personligt brev. Om du inte har ditt CV och personliga brev tillgängligt kan du även registrera en ansökan via mobilen med din LinkedInprofil. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta HR Partner Hanna Westergren på 072 – 247 66 36, Affärsutvecklare kunderbjudanden Niclas Ternstål på 073 – 041 80 40 eller Chef Förvaltning, Charlotta Liljefors Rosell på 070 – 324 23 83.
Välkommen med din ansökan!
Med fokus på främst kommersiella fastigheter, utvecklar Fabege attraktiva platser i Stockholmsområdet. Vi är en närvarande partner som, med människan i centrum, nytänkande, ansvarsfullt och flexibelt, skapar förutsättningar för företag, platser och vår stad att utvecklas. Vårt perspektiv och ägande är långsiktigt. Vi vet att när vi skapar hållbart, skapar vi också värde. Fabegeaktien är noterad på Nasdaq Stockholm, Large Capsegmentet. För mer information, vänligen besök oss på fabege.se.
Placeringsort: Stockholm
Sista ansökningsdag: 2023-04-01