Scenen

I december öppnade vårt senaste tillskott, Scenen, sina dörrar i hjärtat av Solna Business Park, vilket utgör ett spännande bidrag till det redan servicerika utbudet i området.

Med en mångfald av faciliteter, inklusive möjligheter för event och konferenser, café, lounge, poddstudio, cykelparkering samt dusch- och omklädningsrum, presenterar Scenen en integrerad lösning för företag och organisationer som söker en plats där de kan mötas mycket och ofta.

För att få en inblick i konceptet och möjligheterna som Scenen erbjuder, hade vi nyligen en kort intervju med Sofia Ranji, vår uthyrningschef för projekt. Sofia delade med sig av sin syn på Scenen, dess konferensdel och det övergripande konceptet.

Visionsbild

Optimerad för det fysiska mötet!

Visionsbild

I ett fantastiskt kommunikationsläge i Solna Business Park.

För er som vill synas och nå ut.

Hej Sofia, vad var tankarna när vi tog fram konceptet för Scenen?

Konceptet Scenen står för en mötesplats fylld av möjligheter där du som individ eller ni som företag kan ta plats och synas. Det ska vara en mötesplats och en arena med tillställningar, konserter, events och café för alla i Solna Business Park och andra företag i Stockholm. Plus att Scenen innehåller riktigt fina kontorsytor.

Varför just en konferens och mötesyta är viktig?

En konferensanläggning är en nödvändighet för många bolag. Och just vår konferensanläggning erbjuder en stor variation av rum, allt från studio, spelrum till mindre pitchrum till en stor samlingssal för 150 personer och en stor eventyta. Ytor som de flesta bolag normalt sett inte har i sina egna lokaler, och dessutom kan det vara väldigt skönt att få ett miljöombyte och all service runtomkring som mat och dryck, hjälp med teknik mm.

Hur ser du framtiden för Scenen och Solna Business Park?

Det händer otroligt mycket i Solna Business Park just nu och under 2024 så kommer vi välkomna flera nya hyresgäster såsom Mekonomen, Cykloteket, Miele.. och flera andra är på gång!

Finns det lediga kontorsyta i Scenen? Kan man boka visning?

Vi har många möjligheter i Scenen! Allt från de mindre lokalerna med högt i tak och industrikaraktär, till en stor yta på upp till 9000 kvm med egen entré, både en fin innergård och en stor ljusgård med en gradäng som ger möjlighet att samla hela bolaget. Kontakta oss så berättar vi mer!

Har du en fråga?

Lennart Öberg
Uthyrare Projekt

Kontaktkort
Sofia Ranji
Uthyrningschef projekt

Kontaktkort
Skapad: 08 februari 2024

Läs även

Inbjudan till presentation av Fabeges delårsrapport januari-mars 2024

Torsdagen den 25 april 2024 klockan 07:30 offentliggörs Fabeges delårsrapport januari -mars 2024. Investerare, analytike...

Fabege har anställt Anna Nyberg som Affärsutvecklingschef i Flemingsberg

Annas uppdrag är att förverkliga Fabeges del av visionen för Flemingsbergs framtida utveckling.